Про терміни перевірки У які терміни проводиться перевірка якості?

Чинним законодавством у явній формі не визначено термінів проведення перевірки якості. Встановлюються лише терміни виконання окремих вимог споживача (статті 20 – 22 Закону РФ “Про захист прав споживачів”), а також зазначається, що експертиза товару проводиться у строки, встановлені вищезгаданими статтями для задоволення відповідних вимог споживача.

У той же час у вищезгаданому Наказі МАП Росії йдеться про те, що перевірка якості, передбачена пунктом 5 статті 18 Закону “Про захист прав споживачів”, має бути здійснена продавцем (або авторизованим сервісним центром) у межах термінів, встановлених статтями 20 – 22 Закону РФ ” Про захист прав споживачів ” задоволення пред’явлених вимог.

Таким чином, якщо споживач пред’являє, наприклад, вимогу про повернення сплаченої суми, то рішення на цю вимогу має бути прийняте протягом 10 днів. Усі можливі процедури (перевірка якості, експертиза) мають укладатися у межі цього терміну.